|
Nikbin Qasımlı
I HISSƏ
Bəzi qurbanlar qatilin kim olduğunu bilmir, amma hər bir qatil öldürəcəyi şəxsin kimliyini dəqiq bilir...
O, enli, ucu itilənmiş, dəstəyində xaç nişanı olan bıçağı əlinə alıb qonşuluqdakı 37 yaşlı Yeganənin həyətinə gizlincə daxil oldu. Həmin gün axşamın qaragüruh nəfsi yerini gecənin şər qarışan səhərinə təhvil vermək üçün təbiətin üzüyumşaq abu-havası ilə vidalaşırdı.
Qaranlıqda ayın ayparası uçuq-sökük evlərin damından otaqların boyasız divarlarına yarımçıq işıq saçırdı. Daxmaların bərbad halda olan tavanlarından evdəki döşəmələrə şaxıyan ay işığı az da olsa bu evlərdə məskən salan adamların güzəranına aydınlıq gətirirdi.
Yeganə doğulduğu gündən ta bugünədək “İntihar burulğanı” adlı bu küçədə yaşayırdı. Həyətindəki naməlum şəxs də 20 ilə yaxın olardı ki, onun qonşusu idi.
Onun əynindəki qara rəngli çarçab əlbisəsi zülmət qaranlıqda ətrafa vahimə yayırdı. O anda kimsə onu görsə idi, həmin kəsin mütləq yerindəcə dili tutulardı. Qorxudan qaça bilməzdi, əl-ayağı iflic olardı. Ürəyinin titrəyişindən gözləri yaşla dolardı. Ölmək üçün yalvarardı.
Tanınmayan şəxs iş başında olarkən həmişə çarşab geyinərdi. Buna görə də onun ləqəbi “Çarşablı” deyə yaddaşlarda həkk olunmuşdu. Çarşablı qonşunun həyətində olanda saat gecənin dördünü haqlamışdı. Əli bıçaqlı Çarşablını saymasaq bu vaxtda oyaq adam tapmaq çətin olardı.
Yeganənin yaşadığı üstü kürsülü ikimərtəbəli ev, geniş bağı olan həyəti tənhalığın əslini xatırladırdı. Bədbəxtçilik burada məskən salmışdı. Gündüzlər günəşin şüası, axşamlar da ulduzların parıltısı birbaşa bu qadının mənzilini müşahidə eləyirdi.
Qadın hər gün yerin də, göyün də tamaşaçı kimi izlədiyi səhnədə Yeganə obrazını yaradaraq aktrisalıq edirdi. Onun canlandırdığı obraz yer üzü və göy üzü tərəfindən alqışla qarşılanırdı. Yeganə hər dəfə günün sonunda həyətə çıxaraq eynən teatrda olduğu kimi kainatın qarşısında təzim edirdi.Rolunu uğurla canlandırmış incəsənət mənsubları kimi sağ əlini sinəsinə toxunduraraq auditoriya önündə baş əyirdi.
O dəli deyildi, sadəcə taleyi puç olan qadın idi. Yağışın yağmağını, küləyin əsməsini, bitkilərin tumurcuqlanmasını teatrdakı tamaşaçıların sağolu kimi qiymətləndirirdi.
O gecə Yeganə hər zaman olduğu kimi vəzifəsini yerinə yetirib simsiyah rəngli qaranlığın qoynunda yuxuya dalmışdı. Yeddinci aləmin cürbəcür ahəngləri onu yuxusunda rəngarəngliyin müxtəlif möcüzələri ilə əyləndirirdi.
Çarşablı isə bağda iri kötük tapıb üstündə əyləmişdi. Sağ əlindəki bıçağı sol əlindəki nəlbəkiyəbənzər dəmir parçasına sürtərək itiləyirdi. Çarşablı bıçağın kəsici hissəsini itilədikcə canından çıxan nəfəsin yaratdığı buxar da bıçağın itilənməkdən isinən hissəsinə hopurdu. Xırıltılı nəfəs isə birazdan dəhşətli hadisənin baş verəcəyindən xəbər verirdi.
Küməsdəki iri cüssəli it qış və yay fəsillərində həyəti göz bəbəyi kimi qoruyurdu. İt yaz və payız fəsillərində daha da vəhşiyə çevrilirdi. Amma indi onun yaşamaq və sahibinə xidmət etmək üçün heç bir fəsli qalmayıb. Çünki Çarşablı kötükün üzərinə oturmadan əvvəl o itin başını çoxdan kəsərək öldürmüşdü.
Yox, əsla indiyədək onun heyvanlara qarşı heç bir düşmənçiliyi olmayıb. Ancaq geridə də şahid saxlamaq düzgün olmazdı. Dili-ağzı olmayan, həm də ki hissiyatı güclü olan iti öldürməmək, sağ saxlamaq işini təmiz görən birisi üçün ağılsızlıq olardı. O çətin də olsa bunu eləməli idi. Çarşablı itin canına qəsd etdikdən sonra qara əlcəkli əlləri ilə itin cəsədini basdırmaq üçün bağda dərin və darısqal quyu qazırdı.
O itin başını elə kəsmişdi ki, yazığın bədəni küməsin içərisində, kəlləsi də küməsin çöl hissəsində qalmışdı. Çarşablı heyfslənə-heyfslənə öncə kəlləni, daha sonra da gövdəni sürüyərək quyuya atdı. Bayaq quyunu necə qazmışdısa, indi də həmin quyunun üzərinə əlləri ilə torpaq ataraq gördüyü işi ört-basdır etməyə çalışırdı.
Onun bu əməli ilə torpaq yeni bir sirr qazandı, səma yuxulu nəzərləri ilə dəhşətli hadisələrdən birinə şahid olurdu. Yalnız Yeganə bunlardan xəbərsiz halda idi. Onun isə sabaha sağ çıxıb-çıxmayacağına getdikcə ümid tükənirdi.
Əgər Çarşablı bugünlük “Əzrayıl”ın vəzifəsini özü icra etməsə və işini yarımçıq saxlasa, onda o qadın da fələkdən bircə günlük ömür oğurlaya bilərdi. Çarşablı ilk işini bitirib bağın içərisi ilə həyətə doğru asta-asta addımladı. Bıçağı sağ və sol əllərinə biixtiyar ötürərək evin pilləkənləri ilə yuxarıya sarı qalxdı.
O, dəmirdən hazırlanmış nərdivanı xartırladan səkkiz-doqquz pilləli pilləkənləri aram-aram adlayaraq evin ikinci mərtəbəsindəki çəhrayı rəngli qapını səssiz-səmirsiz açmağı fikirləşirdi.
Biraz səs-küy olsa idi, biraz da Yeganə qapının naməlum şəxs tərəfindən və ya özlüyündən hərəkətə gəldiyini eşitsə idi, o zaman Çarşablının planı iflasa uğrayardı.
Onun fikrincə buraya daha təhlükəsiz daxil olmağın başqa yolu olmalıdır. Geri qayıtmalı, yoxsa dayandığı yerdən yoluna davam etləlidir?
Belə anlarda həmişə çox düşünməyə vaxt olmur, hətta ani qərarlar vermək daha məqsədə uyğun sayılır. Bu vaxt Çarşablı sakitcə sol ayağını bir addımlıq geri çəkərək müqavimətini tarazladı. Öncə qapının cəftəsinə gözü sataşdı, deyəsən bu biraz vaxt aparacaq.
Ona görə də mütləq başqa yol fikirləşmək lazım idi. Qaranlığın içindəki uğultular bir anlıq ona boynunu əks tərəfə çevirməyi agah etdi. Bir-neçə dəqiqəlik onun bura nəzəri tuşlandı. Yavaş-yavaş əlindəki bıçağı pəncərənin divarla birgə bərkidilmiş hissəsinə toxundurdu.
O bunu edə-edə özünü bu üsulla buradan keçməyin daha asan olduğuna inandırırdı. İlk cəhdi nəticəsində pəncərəyə vurulmuş iki-üç mismarı yerindən qopara bildi. Daha sonra dörd-beş, ardınca yeddi-səkkiz mismarı qopardı. Şüşələri tək-tək götürərək pəncərənin küncünə yığırdı.
Nəhayət ki pəncərənin möhkəmliyi laxlamışdı. Nə az nə çox düz altı şüşə çıxarılmışdı, pəncərədən. Çarşablı özünəxas cəldliklə pəncərədən mənzilin içərisinə hoppandı. Bu yerdə fənər lazım idi? Olmasa daha yaxşıdır.
Gizlincə əməl törədən insanların da böyük ustalığı məhz qaranlıqda dəqiq hədəfi tapmaq və həmin hədəfi yerindəcə məhv etməkdir. Fənərin işığı ilə hədəfə yaxınlaşmaq prinsipi sadəcə həvəskarların peşəsidir.
Bura qədər Çarşablı çox şeyi hesablamışdı. Bağda 12 ağacın olduğuna, yalnız onlardan birinin də gövdəsindən biraz yuxarıya qədər əhəngə boyandığına, üstəlik həyətdə 3 ədəd rəngli boya qutusunun, 2 tay sementin üst-üstə qoyulduğuna diqqət yetirmişdi.
Bunlar onun nəyinə lazım idi ki. Yox, kim bilir, ya indi, ya da nə vaxtsa mütləq onların işə yararlı tərəfi ola bilərdi.
Bıçaq Çarşablının axırıncı dəfə sağ əlində qalmışdı. O birinci qarşısında üzünə qapalı olan qapını açıb digər otağa daxil oldu. Bu otaq çox geniş idi. Sağ tərəfdə iki, sol tərəfdə isə bir otağın qapısı gözə çarpırdı.
Çarşablı azdan başlamağı özünə məsləhət bildi. Asta addımlarla ora yaxınlaşdı. Əlini qapının cəftəsinə toxundurub sakitcə açmağa başladı.
O niyə burada idi? Niyə bura gəlmişdi? Bayaqdan bunları fikirləşə bilməzdi? Niyə məhz indi bunları fikirləşir? Vaxt itirir, axı. Bu müddətdə o qapını biraz aralamağı bacarmışdı. Beynindəki sualları qəfildən özündə rədd etdi və anidən qapını taybatay açdı.
Otaq çox qaranlıq idi. Bəyquşlar belə bu qaranlıqda beş dəqiqə dayana bilməzdi. Çarşablı əlləri ilə işığı yandırmaq üçün düyməcik axtarırdı.
Nə oldusa o anda oldu. İşıqlı otağın içərisindəki çarpayıda sanki bayaqdan can verirmiş kimi xırıltılı nəfəslə yatmağa çalışan o qadın Çarşablının qonşusu Yeganə idi.
Deyəsən, o yuxusunda dəhşətli nəsə görürdü. İşığın yanması belə onu oyatmamışdı, indiyədək. Yeganə yatağın içərisində zıqqıldayırdı.
Tənginəfəslik onu rahat yatmağa qoymurdu. Gözlərini aça bilmirdi, buna zorla cəhd etsə də heç nə alınmırdı. Arada dərindən nəfəs alırdı, sonra da köksünün dərinliklərindən qopan zarıltılar otaqdakı sükutu pozurdu. İlahi, bu nə işdir belə?
- Su! - deyə, Yeganə ilk kəlməsini söylədi. O, susuzluqdan qurumuş dodaqlarını dili ilə güclə yalayaraq islatdı və bir daha eyni kəlməni təkrarladı.
Çarşablı bu mənzərini görüb bir anlıq geri dönməyi fikrindən keçirdi. Lakin Yeganənin su istəməsində göstərdiyi inadçılıq onu həmin anda fikrindən daşındırdı.
Yeganə halsız tərzdə şəhadət barmağı ilə pəncərənin yaxınlığında olan stolun üzərinə qoyulmuş içi su ilə dolu stəkana işarə elədi.
Çarşab əlbisəli adam çaşbaş qalmışdı. Bilmirdi ki, ona su versin, yoxsa sadəcə heç nə olmamış kimi geri qayıtsın. Axı o qadın özünə qayıdandan sonra ən azından ondan onun kim olduğunu soruşacaqdı. Xeyr, o bunu eləməməlidir. Yaxşısı budur ki, geri qayıtmalı, arxasına baxmadan buradan qaçmalıdır.
Yalvarışları dinləməyərək qadına su verməyən Çarşablı əvvəlki yerə qayıtdı, pəncərənin yanına. Doldurma tütünü cibindən çıxarıb çəkməyə başladı. Dərindən bir-iki qullab alıb düşüncələrə daldı. Belə bir məqamda özünə verdiyi suallara cavab axtarırdı. Yeganə isə otağında zarıyırdı.
O, tütünü çəkib qurtarandan sonra geri, həmin otağa qayıtdı. Kim idi, o qadın? Hansı ki tanınmayan şəxs də ona bir stəkan su verəcəkdi.
Nəhayət ki, Çarşablı yataqdakı qadına su verməyi qərara aldı. Ancaq o köhnə suyu ona vermək istəmədi və stəkandakı suyu təzələdi. Sonra isə naməlum şəxs əlindəki əlcəyi çıxararaq şəhadət və orta barmağını qoşalaşdırıb qadının hərarətini yoxladı.
Yeganənin hərarəti o qədər də yüksək deyildi. Amma o tanımadığı şəxsin barmaqlarını gözlənilmədən əlləri ilə özünə tərəf çəkib ovuclarının içinə aldı. Onu yanında oturmağa məcbur elədi. Yeganə arıq qadın deyildi, sadəcə sinəsindəki bir-iki iri sümük nahiyəsi üzə çıxmışdı. Əynindəki gecəlikdən də bunu açıqca görmək mümkün idi.
Saat neçə idi, artıq unudulmuşdu. Gecə idi yoxsa gündüz? Yada düşmürdü. Halsız qadın ovuclarındakı əli buraxmaq istəmədi, əksinə o əvvəl həmin əli dərindən nəfəs alaraq qoxlamağa, sonra da öpməyə başladı.
Bütün çarpayılar kişilərə qadınları yaxından tanımaq şansı verir. Qadınlara isə çarpayılar heç nə vəd etmir. Onlara yalnız sonsuzadək ümidsiz yaşamağı və sönük həyat tərzi keçirməyi tövsiyyə edir.
Yeganə təkcə Çarşablının əlini öpməklə qane olmadı. Habelə o naməlum şəxsin qolundan tutaraq var gücü ilə yanına çəkdi. Onun qulağına asta səslə qırıq-qırıq sözlər deyirdi. Çarşablı isə sadəcə bunların sonuncusunu aydın şəkildə eşidə bildi.
Gəl, yanıma gəl. Məni yatağımda tək qoyma, deyə Yeganə bir neçə dəfə udqundu. Çarşablı təəccüblü baxışlarla gözlərini ona zilləmişdi. Yeganə isə yanında əyləşən adamı yola gətirmək üçün çarpayıda küncə qısıldı. Üzərindəki nazik yorğanı halsız canı ilə hamarladı və o, yorğanın bir künsünü yuxarı qaldırıb tanımadığı adamı yatağına dəvət elədi.
Üşüyürəm, bədənimin hər bir əzasını titrətmə tutub, yalvarıram, yanıma gəl, deyə Yeganə sanki ağlamaq istəyirdi. Çünki köksündəki hıçqırıq onun danışıq tonunda biruzə verirdi. Məgər tənhalıq insanı bu qədərmi çərasizliyə məhkum edir? Əlacsızlıq, özünə qapanmaq, xoşbəxt olmaq naminə çıxış yolu tapmamaq sevginin, sevməyin həqiqətənmi düşmənidir?
İndi hansı fəsildir? Yeganə, Çarşablı və o başı kəsilmiş it hansı fəsildə yaşayırdılar. Neçənci il idi? Günlərdən hansı gün idi? Bunların nə önəmi var ki.
Çarşablı yataqdakı qadının təklifini davranışları ilə inkar eləyirdi. Ürəyində “Yox, olmaz. Mən bunu edə bilmərəm.”, deyə bu cümlələri təkrarlayırdı.
Yeganə gözlənilmədən Çarşablının boynunu qucaqladı. Qolları ilə onun boynunu var gücü ilə sıxaraq qoxusunu ciyərlərinə çəkdi. O, çarşabı qoxlaya-qoxlaya əlbisənin yaxalıq hissəsini dodaqları ilə yaxalamışdı. Onlar bir neçə dəqiqəlik belə vəziyyətdə qaldılar. Artıq damdakı hamilə pişiyin də sancıları dinmişdi, tavandan da səs-səmir gəlmirdi. Yəqin ki, pişik balasını dünyaya gətirmişdi.
Çarpayı otaqdakı divarın yaxınlığında olduğu üçün həmin vaxt Çarşablı bir əlini divara dayamış, o biri əlini də çarpayının baş ucundakı asılqandan tutmuşdu.
Bu anda nəsə etmək mümkünsüz görünürdü. Təkcə Yeganənin Çarşablını qucaqlaması işə yaramazdı. Gərək ki, Çarşablı da buna qarşılıq verməli idi. Ya o qadını bərk-bərk bağrına basmalı, ya da ona ilk öpüşü hədiyyə etməli idi. O belə də etdi.
Biri əlini divardan, o biri əlini də asılqandan çəkərək hər iki əlini onu qucaqlayan qadının kürəyinə toxundurdu. Romantika aləminin nəğməkarları üçün arzuların, istəklərin, xoş anların ilk gecəsi artıq doğulmuşdu.
Çarpayı ehtiras dolu məşğuliyyətlərlə yırğalanırdı. Yataqda anbaan hər iki candan çıxan intim səslər şəhvət ritmi şəklində otağı bürümüşdü. Bu səslər qarşı divardan asılmış yaşlı qadın tablosunun döşəmənin üzərinə düşməsi ilə sona çatdı. Çilik-çilik olmuş ümidlər əvvəldən orta hissədən möhkəm çatlamışdı.
Onsuzda onların sevişmə anı ölənədək baş tutası iş deyildi, ancaq bəlkə də bu sevişmə ölümədək davam edə bilərdi. Sadəcə ikisindən birisinin ölümünədək.
O sevişmə ki hər ikisi də yataqda deyəsən biri-birilərini qane edirdi, hətta onlar yorğanın altında dərindən nəfəs alırdılar.
Bu dəlilik deyil, ağıllıların törədəcəyi əməl də deyil. Hələ sevgi heç deyil. Dəlicəsinə sevmək belə ağlabatan məntiq sayılmır. Bəs, indi baş verənlərə nə ad vermək olar? Heç nə.
Onlar yataqda biri-birilərini oxşayırdılar. Çarşablı Yeganənin balınca səpələnmiş saçına sığal çəkirdi, Yeganə isə onun bədənini uzun dırnaqlı barmaqları ilə cırmaqlayırdı.
Bir gecənin ərzində yaşanan eşq macərasının sonda ayrılığı da olmalıdır. Bu ayrılıq istər faciəli olsun, istərsə də can acıdan. Amma mütləq hər şeyin bir sonu var.
Çarşablı biraz yuxuladı, lakin o yuxudan oyananda artıq saat gecənin altısını keçmişdi. Yeganə isə başını Çarşablının sinəsinə dayamış halda mışıl-mışıl yatırdı. Onun sinəsini özünə yastıq etmişdi.
Gecənin bu saatında Çarşablının ağlından keçən bircə fikir öz təsdiqini tapa bilmirdi. O bu qadını öldürməli yoxsa buradan heç nə olmamış kimi çıxıb getməli və o da öz həyatını qaldığı yerdən davam etdirməli idi? Belə işlərdə tam əmin olmaq vacibdir.
Pərdənin kənarından səhərin gecəni əvəzlədiyi getdikcə məlum olurdu. Çarşablı əznik halda yataqdan ayağa qalxdı. Biraz yuxulu olsa da, əl-üzünü yumaq üçün mətbəxə sarı getdi. Orada bıçağını da yudu. O mətbəxlə üzbəüz hamam otağına qurşaqdan aşağı hissələrini yumaq üçün keçərkən hələ də Yeganə yatmışdı.
Bıçaqda qan izi qalırsa, onda o bıçaq insan nəzərində dünyanın ən iyrənc əşyasına ya da ki alətinə çevrilir. Çarşablı bıçağı tam yuyub hamamın qapısından da asılan qətifə ilə bərk-bərk silməyə başladı. Ağzından çıxardığı buxarla da bıçağı bütöv sildiyinə əmin oldu.
Qətl və ya cinayət törətmək necə də asan işdir, ilahi. O anda insan heç nəyin fərqində olmur, sadəcə kimisə öldürmək istəyir. Və yaxud da öldürdüyü şəxsin axan qanına canlı şahid olmaq istəyir.
Yeganə gözlərini tavana doğru qəfildən açıb zillədiyi anda Çarşablı da bıçağı onun qarnına sancmışdı. Bıçaq onun qarnında xırçıldayırdı. Çarşablı gah var qüvvəsi ilə bıçağı dibə qədər onun qarnına batırmaq niyyəti güdürdü, gah da əlindəki aləti hər iki əli ilə bururdu. Təki tez ölsün deyə.
O ölümlə bəlkə də insanların çoxunu bu dünyadan xilas edirdi, bəlkə də o əqli cəhətdən xəstə birisi idi. Hənüz Yeganə ölməmişdi, sağ idi, güclə də olsa, nəfəsi gedib-gəlirdi. Eynən əcəli çatmış insanların can verən vəziyyəti kimi. Döşəmə eləcə insan qanından korluq çəkmirdi. Çarpayı, çarpayının yanındakı divar bugünlük qanla əylənir, qan rəngi ilə bəzənərək vahiməli zülmətlərin hazırladıqları karnavallarda rəqs edirdilər, inandırıcı olmasa da.
Çarşablı amansızcasına bıçağı Yeganənin gövdəsindən çıxardı. Tükü ürpənmədən, qanı durulmadan qanlı bıçağı ətəyi ilə təmizlədi. Daha sonra Yeganənin cəsədini tutaraq həyətə düşürtdü. Əlləri ilə cəsədi sürüyərək kəndir axtarmağa başladı. O, beş-on dəqiqəlik vaxt itkisindən sonra küməsin yanında bilək yoğunluğunda qalın kəndir tapdı.
Kəndirin bir ucunu Yeganənin boğazına, o biri ucunu da çardağın uc hissəsinə keçirdi. Yavaş-yavaş kəndiri özünə tərəf çəkdikcə cəsəd də yuxarıya sarı dikəldi. Yeganə artıq sayılı nəfəsini içiboş havaya ərmağan edirdi. Çarşablı isə səmaya doğru baxaraq içindən dərin nəfəs aldı. Çünki onun bugünkü iki qəddar əməli də gerçək olmuşdu.
Səhər açılacaqdı, heç kim heç nə bilməyəcəkdi. Axı hansı tənha insanın, ələxsus da tək yaşayan bir qadının ölümü səhəri gün üzə çıxır ki. Əlbəttə, heç kimin.
Yersiz olar, kimsə düşünə ki Çarşablı niyə bu əməlləri törədirdi, bunları edirdi. Hər-halda o bu dünyada əzrayılın ən böyük düşməni sayılırdı. Ona görə ki Çarşablı əzrayılın işinə qarışırdı.Onun işini icra edirdi. O biri dünyada isə çarşab əlbisəli adam əzrayılın işini asanlaşdıran əvəzedilməz cəngavərlərdən idi. O axirətin elçisi idi, bəlkə də.
II hissə
Xisləti murdar ola-ola, möhürə iman gətirən dindarlara, lənət olsun !!!
***
Axund İlğım İşartı qana boyanmış əlləriylə “Haramzadə” məscidinin həyətində yerlə sürünürdü. O, qanı axmasın deyə var gücü ilə sağ əlini bıçaq zərbəsindən yırtılmış yarasına dayamışdı. Çarşablı bıçağı onun bədəninə elə saplamışdı ki, ucu iti bıçaq birbaşa onun mədəsi ilə qara ciyərinin mərkəzi hissəsinə batmışdı. Al qırmızı insan qanının rənginə adətkar olan Çarşablının bıçağı Ölüm Naminə Seçilmiş Qurbanın bağırsaqlarını darmadağın eləmişdi. O, yerlə süründükcə torpağın üzərinə axan qan damcıları yavaş-yavaş qara ləkəyə çevrilirdi.
***
Yalvarıram kömək eləyin! - deyə axund İlğım İşartı eyni sözü durmadan təkrarlayırdı. Onun bədəni təpədən-dırnağa qədər qorxu içərisində idi. Boğazından parçalanmış orqanlarının qanı yerə axırdı. “Haramzadə”nin axundu yerlə sürünə-sürünə dəstəmaz alınan çeşməyə özünü çatdırmaq üçün can atırdı. Amma, onun nəfəsi getdikcə daralır, boğazındakı xırıltılı ritmlər də çoxalırdı. Çarşablının əliylə “Əcəl zəngi” axund İlğım İşratı üçün çalınırdı.
***
Nəhayət ki, Çarşablının qurbanı sol əlini çeşmənin ilk pilləkanına toxundura bildi. O, ilk cəhdində əlinin beş barmağı ilə pilləkana iz qoydu.
- Əclaf, gəbər! – deyə Çarşablı sağ əlindəki bıçağı sol əliylə birgə möhkəm sıxa-sıxa əllərini çəngəlsayağı kipləşdirərək başından yuxarıya qaldırdı, habelə daxilindəki nifrəti cilovlaya bilmədiyi üçün var gücü ilə bağırmağa başladı:
- Sənə ölüm haqdır. Sənin kimi insanlar ölməlidir, tezliklə, - deyib Çarşablı əlindəki bıçağı onun ağ ciyərinin orta nahiyəsinə sancdı.
***
Axund İlğım İşartı bu zərbə ilə canını tapşırmaqla məşğul idi. Çarşablının hirsi soyumamışdı. O, bir daha, yenidən, təkrarən onun ölümünü diləyirdi. Ölüm Naminə Seçilmiş Qurbanın əlləri sonuncu dəfə idi ki, çeşmənin pilləkanlarına toxunmuşdu.
***
Çarşablı istəmirdi ki, o tezliklə gəbərsin:
- Ölmə şərəfsiz, ölmə. Alçaq, binamus, gəbərmə. Hələ ki sənin bu dünyada cəzan bitməyib, ölməəə... - deyə Çarşablının hirsindən bütün bədəni əsirdi. Əllərindəki qara rəngli əlcəkdən belə onun əllərinin nifrət dolu hirsindən əsdiyi açıq-aydın biruzə verirdi:
- Murdar leş, iyrənc cəsəd, pis qoxu yayma bu dünyaya, ölmə, - deyib Çarşablı onun qulağına axırıncı sözlərini pıçıldayırdı:
- Gəbəəər, ööölll, Şiə köpəkoğlu. Şiələrin adını ləkələyən qeyrətsiz, - deyib Çarşablı bıçağını onun kürəyindən ova-ova geri çıxartdı. O, qəfildən bıçağıyla axund İlğım İşartının başını kəsdi. Kəsilmiş başın gövdədən ayrılaraq, yerə düşməsi imperiyaları süquta uğramış sərkərdələrin bir göz qırpımındakı çöküşünü xatırladırdı.
***
Çarşablı “Haramzadə” məscidinin həyətində axund İlğım İşartının cəsədini ayaqlarından sürüyərək apardığı bir vaxtda “Allah Evinin” qübbəsindən 15 il bundan əvvəl səs yazısı lentə alınmış azanın sədaları Azərbaycanın ən məşhur ilahiyyatçı-alimi Vassem Bəyazın dilindən səslənirdi. Havanın zülmət qaranlığında, həm də ki bu saatda səsləndirilən azan “Yatsı” namazının azanı idi.
***
Əzranın qisası alındı. O Əzra ki, “Haramzadə” məscidində təmizlik işlərindən cavabdeh idi. O, 2 həftə idi ki, axund İlğım İşartının icazəsi ilə burada xadiməçilik edirdi. Hər gün məscidin həyətini süpürür, sonra məscidin yaxınlığındakı artezian quyusundan su gətirərək “Allahın Müqəddəs Evi”nin həyətini sulayırdı. Şərqin cənnəti hesab olunan çəmənliyin əsrarəngiz görünüşünə xüsusi qulluq eləməyə çalışırdı. Həyətin künc-bucağında ot-alaq baş qaldıran kimi o, həmin ot-alağı peşəkar bağbanlar səviyyəsində qayçılayırdı. “Haramzadə” məscidində dindarların ibadət vaxtı olmayanda isə Əzra məscidin içərisini başdan-ayağa təmizləyirdi. Dini kitabları səliqəli halda bir kənara toplayırdı. Gün ərzində Əzranın işi sona çatan kimi “Haramzadə” məscidinin həyəti onun “Böyük Teatr Səhnə”sinə çevrilirdi. O, əsl bakirə qızlar kimi ayaq barmaqlarının baş ucunda təbiətin canına hücum eləyirdi. Özbaşına şıltaq rəqsi ilə ürəkdolusu sevincini kainatla bölüşürdü. Allah Əzranın naz-qəmzəsindən elə qürrələnirdi ki. Heç dünyaya elə bir usta yazıçı gəlməyib ki, həmin anda Onun nurla dolu obrazlı simasını cümlələriylə olduğu kimi yaza bilsin. Allahın özü yaratmışdı onu, çünki. Yazıçı bunu necə bacarsın, axı.
***
Elə axund İlğım İşartı da onun bu davranışlarına olan heyrətini gizlədə bilmirdi. İlğım İşartı dindar olsa da, o, etiraf eləyə bilmirdi ki, ürəyinin dərinliyində Əzraya qarşı dəyəri pulla və ya başqa qiymətli zinət əşyalarıyla ölçülüb-biçilməyən ölümsüz sevgi toxumları cücərib.
***
Əzranın həmişəki rəqslərindən biri nümayiş olunurdu. Bir gün Əzra yenə eyni buna oxşar rəqslərdən birini məsum təbiətin, laqeyd kainatın, ən əsas da Allahın hüzurunda nümayiş etdirərkən İlğım İşartı “Haramzadə” məscidindən kənarda onu gizlincə seyr edirmiş. Əzranın valehedici rəqsi onu elə heyrətə gətirib ki, İlğım bixitiyar olaraq yerə çöməlib qol dirsəklərini dizlərinə dayayaraq Əzranı kipriklərini qırpmadan izləməyə başlayıb.
***
Teatr səhnələrində gözəl qadınların tamaşaçısına çevrilmiş bütün kişilər həmişə məsumiyyət libaslı Kral təlxəklərinə bənzəyir. Belə kişilərin gözləri sanki yalan dolu baxışlarla ətrafa tüpürcəksayağı virus yayır. Hədəqəsində özünə yer tapmayan göz bəbəkləri özəyi ilə birlikdə insan bədənindən xilas olmaq üçün vargəl eləyir.
Qılığından qurtulmaq amalı ilə çabalayan qutsal orqan isə ağ rəngli dəyirmi halqanın mərkəzi hissəsindəki qara rəngli təbaşirlə xətlənmiş dövrənin tam uc nöqtəsində mutiliyin səbəbkarı seçilir. Kişilərin nəzərində beləliklə qurşunla vurulmağa qıyılmayan ilahə dünyaya gəlir. Əgər bütün kişilər hədəf taxtasında onu gülləyə hədəf seçsəydi, onda kişilərin daxili hissiyatı bədbəxtçiliklə xoşbəxtçiliyin orta hissəsində məhkumluğa düçar olardı. O zaman xoşbəxt kişi tapılardı mı, bu həyatda?! Əsla.
***
Kərbəla faciəsinin siyah lentli matəm günü yaxınlaşırdı,
Əhli-Beytin Əhli-Şiələri üçün. “Haramzadə” məscidində isə dindarların hər biri ayrılıqda Kərbəla faciəsinə məxsusi sevgi hisləri bəsləyirdi.
***
Məhz o gün Əzra “Haramzadə” məscidinin həyətində yenə adəti üzrə rəqs eləyirdi. Əzra öz dünyasına elə qapanmışdı ki, axund İlğım İşartının arxa tərəfindən asta addımlarla gəldiyinin belə fərqinə varmamışdı. Şıltaq qız bunu o zaman bildi ki, artıq İlğım İşartı sağ əlini onun sağ çiyninə toxundurmuşdu:
- Afərin, sən rəqs eləməyi də bacarırsan, deməli.
“Haramzadə”nin axundu gülümsəyərək, gözləri ilə Əzranın Qədim Çin ipəyi kimi sərraf qaşlarını nəzərindən keçirdi. Elə bil ki, bu qızın qaşlarını Qədim Şərqin anadan istedadlı doğulmuş nəqqaş ustaları ta dünya yaradılandan- ta ki onun dünyaya göz açdığı günədək gecəsini gündüzünə qataraq, incəbəincə usanmadan şəql 1 eləyib.
***
Əzra rəqsi ilə İlğım İşartıya yaxanladığı vaxt söz tapa bilməmişdi ki, onun sadə sualını cavablandıra bilsin. O, elə heç nə deməmiş üzü utanc hissindən pörtmüş halda birbaşa “Haramzadə” məscidinin yuxarı mərtəbəsində qadınların ibadəti üçün ayrılmış otağa qaçdı. Onu qınamaq olmazdı. Çünki Əzra tam səmimiyyəti ilə mənəvi əlbisəsini ilk dəfə idi ki, yad bir insanın, özü də ki, yad bir kişinin gözləri önündə soyunmuşdu. Utancaqlığından dodoğının yanpörtü hissəsini yanaqlarından gizlətməyə çalışaraq, üzünün hər iki tərəfini ağzı ilə dartışdırırdı.
***
Axı hansı yazıçı indiyədək hansısa qızın utancaqlıq ucbatından göz yaşına boğulduğunun şahidi olub? Nə Çarşablı, nə Nikolay, nə də ki, axund İlğım İşartının özü belə. Heç kim. Bakirəlik pətəyi ilə mükafatlanmış incə məxluqun nəcib gözəlliyindən xəbər verir, belə hallar, bəlkə də.
***
O gün nə Əzra İlğımın, nə də ki, İlğım Əzranın gözünə görsəndi. O boyda məscid haramla halalın südlük qoynunda döş giləsi əmirdi. Sabah isə həmişəki ədət olunmuş vəziyyət təkrarlanmadı, Əzranın timsalında. O gün baş verdi, hər şey. Günlərdən hər hansı bir gün idi, amma hər kəsin həyatında 365 və ya 366 günün mütləq bir günü insan ürəyinin dərinliyində bəzən xoş təssürat, bəzən də pis anlar qismində tarixçə yazır. Hər zaman bakirə qızların bakirəliyi ilə vidalaşdığı gün vardır. Kimi öz istəyi ilə, kimisi də istəmədən. Kimisi bilərəkdən, kimisi də bilməyərəkdən cinsiyyət dodaqlarını kişinin cinsiyyət orqanının qurşağından aşağı hissəsində alçaldır. Nə etsən də, nə etməsən də, nə vaxtsa müəyyən bir nüansın arzusu ilə yaşayır, insan. Damağında o dad qalır və dərk edir ki, o, bir daha belə mötəbər anla qarşılaşmayacaq.
***
Daban kirinə bənzər ləkələr ucbatından çeşmənin dörd bir tərəfi iyrənc vəziyyətə düşmüşdü. Əzra əlindəki əski parçasıyla çeşməni ağuşuna almış kirpası təmizləməyə çalışırdı, hərdən də əskinin çıxarmadığı kiri əliylə silib təmizləməyə cəhd eləyirdi.
***
Şıltaq qızın incə barmaqları sanki məşhur pianoçular kimi çeşmənin daşdan hörülmüş kiçicik sərdabəsində dövrə vururdu. Əlin ilk dörd barmağı; - öndə olan ən uzun barmaqları çeşmənin canına hopmuş kiri təmizləməyə çalışır, digər sonuncu barmağı isə sonda möhkəmcə həmin kir-pasa məhkum olmuş hissəni insan bədədinin fiziki gücü hesabına dərindən silməyə vargəl eləyirdi. Səmada günəş kianata işıq saçdığı məqamı gözləyir, ay parçası isə çoxdan gündüzün işığına yaxalanmadan masmavi buludların arasında gizlənmişdi. Bəzən insanlar günahlara günəşlə ayın biri-birini əvəzlədiyi vaxt qovuşur, bəzən də yazarlar gecə ilə gündüzün biri-birini əvəzlədiyi anda əsas keçid nöqtəsinə diqqətlə gözlərini zilləyir ki, bəlkə o an ilham pəriləri istedadın qucağında zehinlərə təşrif buyursun. Hər kəsin beyni var, amma hər kəsin zehni yoxdur. Zehin də sevgi kimidir. Sevgi də hər zaman eşqin qüdrətinə məğlub olur. Eynən yazar Nikolayın “Xanım N. üçün” qurub ərsəyə gətirdiyi cümlələr topluluğu kimi, eynən yad bir bəndəyə “əbədi bağlanış” kimi.
***
Axund İlğım İşartı gizlincə Əzranın arxasında dayanaraq, əlini yenicə dünyasını dəyişmiş ruhların ədəbiyyətə qovuşan səssizliyi kimi öncə sağ əlini asta-asta səmada bədəninin gövdəsi qədər yuxarıya qaldırdı. Və O, elə bil ki bu saat əlini onun yanbızlarına toxundurmağının xəyalını yaratdı. Şəhvət hissi və ərəb dünyasının bəlasına çevrilmiş ehtiras imtahanı, onun timsalında bir daha yer kürəsinə yayılaraq, insanların gözü önündə görk qismində təkrarlanırdı. Qısaca olaraq, bu o demək idi ki; mənim bəndələrim, bu, görk olsun sizə. Yaradan indiyədək hər şeyin şahidi oldu və Ulu Varlıq yenidən insanlar üçün yeni heç nə buyurmadı. Peyğəmbərlər belə artıq onun izni ilə dünyaya gəlmədi. Sonuncu dəfə Muhəmməd peyğəmbər hüznlü halda Allahın hüzuruna qəmlənmiş göz yaşlarıyla qonaq getdi. Əlvida həyat və əlvida insanlar, deyə-deyə.
***
Hər şey bugün bitməlidir. Ya toxumlar cücərməli, ya da ağacların nazik budaqları sərt küləyin təsirindən qopub gövdəsinin alt hissəsinə düşməlidir. Ya hər şey xoşbəxtlik, ya da hər şey bədbəxtlik naminə səmlaradan yerlərə zühur etməlidir. Lənət ki, bütün bunları İlğım İşartı düşünürdü. Surətli və ard-arda. Nəhayət ki, İlğım bütün şeytani cəsarətini toplayıb sağ əliylə istəyini gerçəkləşdirdi. Əvvəlcə sağ əlini Əzranın simsiyah rəngli yubkasının altından xəbərsiz şəkildə keçirməyi bacardı. Daha sonra sol əlini Əzranın sol qolunun aşağı hissəsindən ötürməyi uğurla başa vurdu. O, qızın sivri döşlərindən və əlbisəsinin üzərindən gözəçarpan iri giləsindən birinə yaxınlaşdırdı. İlğım İşartı bir anlıq qucaqladı, onun sol döşünü, əlbəttə ki, sağ əli də ondan əvvəl öz işinə başlamışdı, Əzranın vücudunda. “Haramzadə” məscidinin həyətində bir anın içərisində baş vermiş küləyin uğultuları haqq dünyasının bu olanlara etirazı idimi, yoxsa sadəcə bu olanlar onların ürəyincə idi? İlğım İşartı burnunun iki dəliyindən havaya sovrulan nəfəsini dayanmadan xərcləyirdi, Əzranın isə bu vəziyyətdə bircə qullab nəfəsə belə ehtiyacı qalmamışdı. “Haramzadə” məscidinin axundu onu bərk-bərk qucaqlayaraq, məscidin arxa tərəfindəki birotaqlı mənzilə aparmaq üçün gücünü göstərirdi. O mənzil ki, hörümçək torunun ucbatından yararsız hala düşmüşdü.
- Yalvarıram, eləmə! – deyə Əzra boğuq səslə qışqırmağa çalışsa da, heç də dediyi cümlələr anlaşılmırdı. Qəfildən axund İlğım İşartı Əzranı qucağından yerə yıxdı, çünki öncə məcburi halda işlənəcək günahın qapıları bağlanmalı idi. O, əvvəlcə buna əməl elədi və birotaqlı mənzilin qapısını içəri tərəfdən kilidlədi. İnsanların nəfəsinə adət etməyən, bugünədək içi boş dörd divara adət etmiş mənzil indi bir kişinin qanunsuz əməllərinə və çarəsiz vəziyyətdə olan qızcığazın nakam taleyinə şahidlik eləyirdi.
***
Nə olar, eləmə!
Əzra hıçqıra-hıçqıra gözlərindən ona təcüvüzə harılaşan adama işarə vururdu. Axund İlğım İşartı heç nə demirdi, bircə cümlə belə olsa işlətmədi. Onun bədənini ehtiras hissi elə bürümüşdü ki, artıq abır-həya da unudulmuşdu. Bayırda sükt idi yoxsa topa halında birikləşib üsyana hazırlaşan qasırğa abu-havası var idi? Bilinmirdi, çünki hər şey birotaqlı mənzilin içərisində yadırğanmışdı.
***
O, Əzranın nazik tüldən tikilmiş donunu var gücü ilə yırtmağa başladı. Əvvəlcə onun yırtılmış dondan bayıra çıxmış bəmbəyaz rəngli döşləri təcavüzkarı daha da şəhvətləndirirdi:
- Hsss...
Əzranın döşlərini bayırda görmüş İlğım İşartının saralmış dişlərinin arasından fəzaya hopan sızıltı onun damaqlarında şərbət dadı verən tüpürcək topaları yaradırdı. Tüpürcək yastı dilinin vasitəsilə qırtlağına qədər süzülürdü. Təəssüf ki, birnəfəsə udqunmaq fərasəti bütün kişilərin yeganə əlacı hesab olunur.
***
Üzüyola dənizin qudurğan dalğaları dənizin dərinliyində kök salmış yosunları sanki sahildəki qumsalların üzünə çırpırdı. Üsyan eləməyə məcbur qalmış dalğalar qayaların bəndinə beşbarmaqsayağı iz qoymağa çalışırdı ki, bəlkə kobud əlləriylə gövdəsi yetərincə sərt olan “Haramzadə” məscidinin axundu İlğım İşartının qolları arasından Əzranın təcüvüzə məruz qalmış uzun saçının hər bir teli xilasa nail olsun. Acınaqlıcısı odur ki, Əzra əlacsızlıq ucbatından ayaqlarını belə tərpədə bilmirdi.
Qızcığazın göz bəbəkləri duzlu göz yaşına qərq olmuşdu.
Bunun fərqinə varmayan İlğım İşartı isə həmin vaxt Əzranın cinsiyyət dodaqlarını ləzzətlli şəkildə yalamaqla məşğul idi.
***
Niyə, qınayırsınız yazarı? Duzlu göz yaşları, məgər insan nurunu həbs edə bilməz? Bəyəm duzlu göz yaşı üzün hər iki sifətinə su arxı kimi axa bilməz? Sizcə, Xanım N. üçün şeirlər yazan Nikolay Çarşablıya səbəb gələcəyin ünlü yazarı ola bilməzmi? O ki, Nikolay üçün unudulmaz qadındır, daha doğrusu misilsiz xanımdır. Çarşablının belə bir xanımı olubmu? Bəlkə də... Amma hələ ki bunun nə zamanı, nə də ki yeridir. Sadəcə Nikolay Xanım N. üçün-ü ümidsiz halda gözləyən birisidir, o da belə bədbəxt yazarlardan biridir, təəssüf ki.O, nə eləyə bilər ki.
***
Günahların iyirmibirinci dəqiqəsi idi. Hər şey heç nəyin qurbanına çevrilmişdi. Eynən Nikolayın fəlsəfəsi kimi. Sonuncu dəqiqədə İlğım İşartı Əzranın bətninə spermasını boşaltmışdı. Bundan sonra nələr baş verəcəkdi, onu Allah belə bilmirdi, məncə. Əlbəttə ki, “Haramzadə” məscidinin axundu özünün daxili imanına, habelə şiəlik əqidəsinə xəyanət eləmişdi. Əsl şiə mənsubu belə hərəkətə yol verməzdi axı. Deməli indi susmağın və susquluğun əsl zamanıdır. Növbə düşünməkdədir. Ola bilər ki, axund İlğım İşartı iblis cildinə girmiş məxluqdur.
***
Artıq günah sona çatıb. Bunu İlğımın hazırda birotaqlı mənzildəki yoxluğundan açıq-aydın görmək olur. Daha daxili əzab da, mənəvi izdirab da yoxdur. Öldü, əcəlsiz, əslində öldürdülər. Əzranın qapının ağzında dizlərini yerə qoyaraq hönkürtü ilə ağlması bunun əsl sübutudur. Bu gün yenə hava qaralacaq, axşamçağı, daha sonra gecənin zülməti Əzranın nakam taleyinə qonaq gələcək. Bəs, onda o, nə cavab verəcək? Bircə cümlə ilə:
- Heç nə.
***
O gün yenidən “Haramzadə” məscidinin qübbəsindən səsləndirilmiş azan sədası Maşa rayonunun Zambara kəndini ağuşuna almışdı. Zambaranın dindarları məscidə axın eləyirdi. Təktük halda məscidə möhürsüz gələn dindara rast gəlmək olardı. Eləsi də var idi ki, cibində 4-5 möhür gəzdirirdi. Kütləvi namazdan sonra “Haramzadə”də ciddi müzakirələr ayaq açmışdı. Yayılmış söz-söhbətlərdən belə anlamaq olurdu ki, bu il Zamabara kəndində keçiriləcək dini yığıncağa İrandan “Bəsirəti açıq olan” Şeşbeş ağa qonaq gələcək. Sanki yayılmış xəbərin peşmançılıq hissini yaşayan dindarların dedikləri Zambaranın səyqulam sakini Dilavər Dilxəndanovun dilində zarafata çevrilmişdi:
- Ay millət, bu il Zambaraya bəsirəti deşik olan İki Sallanan Bir Tullanan qağa qonaq gələcək!
Dilavər kəndin mərkəzi hissəsində əlləriylə əhalini haraylayırdı.
- Səy oğlu, səy. Bəsdir də. Bəsdir də bizə lağ elədin. Sənin ölümün gəlib deyəsən.
Elə bir ağızdan şiə dindarlar onu sərt şəkildə qınayırdı.
Dilavər Dilxəndanov isə belə hədələri eşidən kimi o saat bədahən şeir deməyə başlayırdı:
o imperiyadır, o ölkədir
yer üzündə İslamı qoruyan...
əski Osmanlıdır, Türkiyə Cümhuriyyətidir
islamiyyətin bətnində doğulan
... beşiyində böyüyən...
nə böyük bəlakı
çürük çərəz qabığı qalıb bizə
...İrandan...
***
Bu kimdir belə?
Türkiyənin qosqocaman İstanbul şəhərindən Maşa rayonunun Zamabara kəndinə qonaq gəlmiş dünyaca məşhur şair Zürriyyət Kamran Köşə bayaqdan yanında dayanmış “Haramzadə” məscidinin axundu İlğım İşartıya sual ünvanladı.
- Hiç salaqdır, kəndinə görə qonuşuyor, əfəndim.
- Salak olmasına salak ama şiiri güzel söylüyor.
Türk şairinin bu ifadəni işlətməsi sanki İlğım İşartının başına bir qazan qaynar su tökdü.
- Nasıl, əfəndim? Siz, salaq birisinin alaylarına qıymətmi veriryorsunuz?
O, elə bu sözü demişdi ki, bir anlıq özünün Şair Zürriyyət Kamran Köşənin qarşısında olduğunun fərqinə vardı.
- Hayır, efendim. Yalnızca onun iyi şiir söylediyini dedim. Neyse... - deyib Türk Şair əl jestiylə qarşısındakı nəfərdən mövzunu yekunlaşdırmasına işarə etdi.
- Düzgün deyirsiz elə nəysə, çox da irəli getməyək!
İlğım İşartı da söhbətin dərinliyinə getmədi.
***
Həmin gün şair Zürriyyət Kamran Köşə gecəni diri açdı, yuxu yata bilmirdi. Özü şair ruhlu olduğu üçün Dilavər Dilxəndanovun şeiri də ona xoş gəlmişdi. Əsas o deyil ki, şeir hansısa dini əqidəyə ziddir, əsla. Əsas odur ki, o, bu gün tanımadığı birisindən eşitdiyi şeirdə əsaslı maya, əsaslı mahiyyət və əsaslı qayə tapmışdı. Səhər açılsaydı, o yenidən onu görə bilərdi, mütləq. Amma... Az geçmişdi ki, pəncərənin bayır tərəfindəki kandarından Naməlum Bir Səsin onu səslədiyini eşitdi. Qulaqları çınladı, türklər demiş.
- Şair əfəndi, türk abi!!!
Naməlum Bir Səs eyni sözləri təkrarlayırdı. Kimsə əlindəki xırda daşla pəncərənin köhnəlmiş şüşəsini taqqıldadırdı. Pərcərəyə sərt şəkildə vurulan xırda daşın ritmi şüşənin müxtəlif hissələrində cənazə marşının notlarını xatırladırdı. Otaqdakı təknəfərlik çarpayı pəncərənin baş ucuna yaxın yerdə olduğu üçün Şair Zürriyyət Kamran Köşə qəfildən yatağından dimdik ayağa qalxdı.
- Kim O?
Köşə əfəndi Naməlum Bir Səsin ucbatından şaşırmışdı. Onun səs tonu səksəkəli və həyacanlıydı. Gecənin bu vaxtında onu səsləyən adam kim ola bilərdi axı.
***
O, pəncərənin bir tayını ehtiyatla özünə sarı açdı. Bayırdakı həzin meh sadəcə pəncərənin künclərinə hopurdu. Evin içərisinə bir ovuc hava belə təşrif buyurmurdu. Bütün bunlar ruhsal qəlbə sahib olan bir şairin düşüncələrindən dünyaya göz açmış cümlələr idi, təbii ki.
- Kim O!
Ev sahibi bayaqkı sualı yenidən təkrarladı. Daha doğrusu o evin ömürlük sahibi deyildi, əksinə müvəqqəti sakini idi.
- Mənəm! Mənəm, Dilavər Dilxanədanov! Zamabara kəndinin səyqulam adlandırılan sakini dilləndi.
Ev sahibi onu yalnız üzbəüz görəndən sonra dəqiq tanıya bildi.
- Buyur, dinliyorum sizi, ne lazım size? Türkiyənin məşhur şairi çaşqın halda gözlərini Dilavərə zilləmişdi və ondan əsas gəliş məqsədinin açıqlamasını gözləyirdi.
- Lütfən, çıxın gedin buralardan. Çoxdan buralarda islamiyyət ağ ciyər xəstəliyinə tutulub!
Naməlum Bir Səs Zambara kəndinin hazırki aqibətini təkcə bircə cümlə ilə ifadə etdi.
Dilavərin nəzərdə tutduğu vərəm xəstəliyi deyildi. O sadəcə bu cümləni şairanə düşüncə ilə işlətmişdi. Vərəmin sonrakı fəsadlarından olan kürək sancısı, ardınca daxili orqanların iflasını insanlara müjdələyirdi, o.
- Buralarda sizi tezliklə ölüm qucaqlayacaq, lütfən rədd olun gedin!
Dilxəndanov bu sözləri sərt şəkildə onun üçün deyirdi ki, heç olmazsa Şair Kamran birdəfəlik buralardan küsüb getsin. İncik halda belə yox, ömürlük qəlbi buralardan sınsın.
***
Qaldı ki, vərəm xəstəliyinə. Əlbəttə ki, vərəmə yoluxmamış insanlar bu xəstəliyin daxili orqan acısını bütünlükdə dərk edə bilməz. Əvvəlcə iki-üç dəfə möhkəm öskürək insanın qırtlağına düzülür. Yeniyetməsənsə, sifətində yenicə sarı tüklər qaralmağa başlayırsa və sən də o tüklərin təraşını yenicə nübar eləyirsənsə, deməli sənin bu günlük üzünü qırxmaq cəhdin yarımçıq qalacaq. Daha sonra topa halında qana boyanmış tüpücəyi burundakı çirklə bərabər yerə hayqırtı ilə tüpürürsən. Məcburi şəkildə. Daha sonra can çəkişə-çəkişə ölümün ilkin mərhələləri ilə tanış olursan. Hələ ki hansısa qız uşağı və ya qadın bakirəlik dövründə və yaxud erkən yaşlarında vərəmdən əziyyət çəkibsə, onda onların ailəsi bu xəstəliyi başqalarından ömür boyu gizli saxlamağa məcbur olur. Çünki o xanımların hələ gələcəkdə xoşbəxtçiliyə doğru surətlə davam edən gözəl həyatı var. Oğlanlar və ya kişilər isə vərəmin bədbin taleyindən az da olsa uzaq yaşamağı bacarır. Həqiqətən vərəm qanı bakirəlik qanı kimi şəffaf və durudur. Ürəklə qusa bilmirsən, göy öskürək ömürlük sənin bəlana çevrilib çünki, yazar Nikolay.
- Neden?!
Şair Kamran bu sualı onu vermək əvəzinə ürəyində özünə ünvanladı.
Qaranlığın simsiyah rənglərində Dilavər Dilxəndanovun cüssəsi yoxa çıxmışdı. Onun arxasınca getmək də əbəs yerə olardı. Zatən onu qovan qovmuşdu. Getməyin vaxtı idi. Ya piyada ya da at belində.
Səhəri gün heç kim onu evində tapa bilmədi. Dilavər Dilxəndanovu da. Şaiyələrə görə, Zamabara kəndinin səyqulam sakini İranın dini radikal qruplaşmasının sifarişi ilə öldürülmüşdü. Kənardan izləyəndə bu o qədər inandırıcı görsənmirdi. Ona görə ki Dilavər Dilxəndanov evinin həyətindəki çardaqda asılı vəziyyətdə tapılmışdı. Amma niyə ki. Elə insanlar olub ki, onu məcburi asıblar. Adı da qalır ki, bəs mərhum demə özünü asıb. Dəfnində belə hamı bir ağızdan həmişəki sözləri işlədib:
- “Təki Allah sənin günahlarını əfv eləsin, Amin”. Belə baxanda kim bilə bilər axı o mərhum necə olub ki, cismən diri olan bəndələrin qarşısında mərhuma çevrilib.
Beləcə bu cümlələrlə Dilavər Dilxəndanovun həyatı tamamlandı:
- Allah sizə lənət eləsin, xudmani din xadimləri !!!
- Allah sizi cəhənnəmə toplasın İslamı bölənlər !!!
- Allah sizi siz kimi eləsin, Zamabranın sakinləri !!!
Görəsən bu cümlələrə AMİN deyən olacaqmı? İnanılası deyil.
***
Eh istilər, eh soyuqlar. İnsan övladı nə vaxtadək yaz və payız fəsillərini arzulayacaq?! Maşa rayonu nə vaxt yay aylarında istinin qucağından yerə enəcək?! Hələ Zambara kəndinin dərdindən heç danışılası deyil. Çarablının yaşadığı daxma gündəlik itlərin, pişiklərin, siçovulların məskəni idi, hətta belə vaxtlar da.
***
Bügənədək insan üzüquyulu ölümə sarı öz istəyi ilə addımlayıbmı? Gerçədirmi ki, insanın əlaçsızlığı, çarəsizliyi və zəifliyi onun bədbəxt taleyini səmaların bətnində böyüdür? Ölüm insana lazımdırmı? Ölüm sonuncu çıxış yoludurmu? Əzra nə eləməliydi? Ölümə gedən yolda intiharımı seçməliydi? O məhz darısqal küçələrin birində özünə səssiz-səmirsiz künc seçmişdi ki, ara-sıra qarşısından ötüb-keçən adamlar onun fərqinə varmasın. Əzra küçənin küncündə özünə ayrıca künc axtarırdı, bir ovuc hönkürtü ilə ağlamaq üçün. Həqiqətən bakirəliyi qətl olunmuş qızcığazın alın yazısı qələmdəki mürəkkəbin son çatması ucbatından vaxtsız yarımçıq qalmışdı.
***
On yeddi yaşına yenicə qədəm qoymuşdu. İncə barmaqları çınqıl daşların üzərinə yenicə ayaq basırdı. Evlərin həyətyanı sahələrinin hündür çardaqlarında tənəyin yarpaqlarına təzəlikcə sərçələr qonub onun əndamına tamaşa eləyirdi. Hə, az qala yadımdan çıxmışdı. Dediklərim Əzranın məxsusi vücuduna tərif deyil, sırf onun gerçək gözəlliyinə xasdır. Onun bəmbəyaz budları və sığal üzü görməyən baldırları xayalarına hakim kəsilə bilməyən kişilərin ümdə arzusu idi. Günaşırı cinsiyyət orqanını oynatmağa adət etmiş oğlan uşaqları belə hər gecə çarpayıda yorğanın altına girərək, gizlincə onun misilsiz cazibəsini xəyal edib spermasını döşəyin üzərinə boşaldırdı. İndi həmin ayaqlar künçənin bir küncündə bükülü vəziyyətdə idi. Əlləri də üzünü qapamışdı. Allahın insanlara qarşılıqsız bəxş etdiyi ürəkdolusu ağlamağı indi o, ürəyi istədiyi kimi qullanırdı. O künc ki, Çarşablının evinin tam qarşısı idi.
***
Əzra axşamı bu qapının önündə gecələmişdi. O, həmin gecəni o qədər ağlamışdı ki, gözündən axan duzlu göz yaşı sifətində ləkəli cığır açmışdı. O gündüzlərdir ki, gözəl qadınların gözəlliyini şeytanın diliylə xisləti murdar kişilərə surətlə yayır. O gecələrdir ki, gözəl qadınların təcavüzə məruz qalmış bədənini mələklərin əliylə gizlədə bilir. O vaxtki bir günlük də olsa heç nə üzə çıxmır.
***
Ağ rəngli pişik balası mışıl-mışıl Əzranın ayaqlarına toxunarkən qızcığazın əti bir anlıq irpənmişdi, həmin vaxt. Onun nazik səs tonu ilə incə tərzdə qışqırığı Çarşablının həyətdən bayıra çıxmasına səbəb olmuşdu:
- Sən kimsən?
Çarşablı qarşısında yerə çöməlmiş qıza sual verdi. O, çarəsiz halda yerdə oturmuş qızcığazı müəmmalı şəkildə baxışları ilə gözdən keçirirdi. Qızdan isə heç bir cavab eşitmədi.
Bəzən olur ki, insanların həyat hekayələri bircə cümlədən ibarət olur, bəzən də insanların həyat hekayələrini qaralama halında yazılmış təkrar cümlələr bezar eləyir. Əzranın həyatı da artıq qaralamaya çevrilmişdi. Həmin yazılar yazıldıqca üzərindən də qələmlə möhkəmcə xətt çəkilmişdi. Bu onun taleyi idi, təəssüf ki.
- İstəsən evə gəl, qorxma, məndən sənə ziyan gəlməz. – deyə Çarşablı sözünü bitirib yenidən həyətinə daxil oldu. Hiss eləyirdi ki, axrasınca onun iki ayağından əlavə iki ayaq da onun asta addımlarını kölgə tək izləyirdi. Çarşablı gülümsəyərək daxmayabənzər mənzilindəki mətbəxə gəlib çatdı. İki stəkana çaydandan isti su tökdü və sobanın üstündəki çaynikdən də üzərinə dəmlik çay süzdü. Qızcığaz isə hələ də ayaq üstə dayanmışdı.
- Əyləş, çəkinmə.
Çarşablı ona stullardan birinə oturması üçün əliylə işarə etdi. Qızın məsum baxışları isə ürkək tərzdə onun dediyinə çoxdan “yox” kəlməsi ilə cavab vermişdi.
***
Çarşablının mənzili qəbr evindən fərqlənmirdi. O qəbr ki, insan oraya basdırıldıqdan sonra müxtəlif cürə həşəratlar iylənməyə adətkar olan cəsədlərin hər bir nahiyəsinə icazə almadan hücum çəkir. Onun da ölülərdən fərqi yox idi. Diri-diri bu mənzildə basdırılmışdı. Özü özünü yumuşdu, özü özünün duasını oxumuşdu və nəhayət özü özünü birdəfəlik kəfənə bürüyərək, burada torpağa tapşırmışdı. Çarşablı əzabı Qəbr əzabının üfunəti tək mənzilin dörd divarına hopmuşdu. Əlbəttə ki, axirəti səbirsizliklə gözləmək naminə.
***
- Gəl, bircə stəkan çay iç. Qorxma məndən. Mənki xortlaq deyiləm.
Çarşablının iti baxışları onun gözlərinin içərisində gizlincə səyahət eləməyə başladı. Cənnətin əsl görüntüləri həqiqətən onun qarşısındakı qızın gözlərində idi. O an düşünəndə məlum olur ki, o biri dünyada cənnət deyiləsi mifik məkan yoxdur. Bu sadəcə dindarların hoqqabazlığıdır. Elə dindarların bütün fırıldaqlığını Çarşablının önündəki qızcığazın gözləri açıq-aydın sübut eləyirdi.
***
Mələklər danışırmı, ümumiyyətlə? Günah çəlləyində hər gün çimən mələk varmı? Mələklərin meyvə bağlarından Allahın nemətlərini dərmək üçün qarğılardan hazırlanmış səbəti olurmu? Mələklərin nəfəsi varmı? Onların ürəyi döyünürmü? Onlar ürkək ceyran kimi düzənliklərdə təbiətin qoynunu tərk edib bir göz qırpımında sivri ayaqlarla qaça bilirmi? Yəqin ki.
***
Stəkanın dəyirmi hissəsi qızcığazın dodaqlarına elə toxunurdu ki, onun qırtlağına axan su damcıları qullab-qullab boğazından mədəsinə süzülürdü. Udqunanda isə qaraciyəri və bağırsaqları mədəsinin yolu ilə dərindən nəfəs almasına imkan verirdi və o anda sinəsində şişmiş boşluq onun döşlərinə məxsusi gözəllik bəxş eləyirdi.
***
- İçirsən yenə?
Əllərini yanına qısmış qızcığaz boynunu aşağıya dikərək, “yox” deyib, başını astaca yırğaladı.
- Yat biraz, bax, oradadır çarpayı, qorxma, mənim də biraz həyətdə işlərim var, onları başa vurum, sonra da dükanaaa...
Çarşablı sözünü bitirməyə çalışırdı ki, qızcığaz onun sözünü yarımçıq kəsdi.
- Yox, mən getməliyəm. – deyə, qızcığaz yorğun səs tonu ilə kəskin şəkildə cavab verdi.
- Narahat olma, tez gələcəm, bir tikə çörək yeyərsən, sonra gedərsən.
Çarşablının sözü yenidən yarımçıq kəsildi.
- Gedirəm...
O, bu dəfə Çarşablıya kəskin cavab verdi və Çarşablının daxmasından bayıra çıxmağa başladı.
***
Nə zaman kişilərin mənzilini gözəl və susqun qadınlar tərk edirsə, o zaman ilk məyusluq hissini dörd divarın timsalında bomboş otaqlar yaşayır. İçiboş stəkan, bəzən də yarımçıq içilmiş çay, habelə əllə toxunulmamış qənd qabı qadın bədəninin, qadın nəfəsinin həsrətini çəkməyə başlayır. Amma qadınların tərk edib getdiyi mənzillərdə həmişə qırıq-sökük stollar, yararsız hala düşmüş stullar olduğu kimi qalır.
***
Çarşablı dizlərini bükmüşdü. İbadətin acı izdirabını indicə yaşamağa başlamışdı. Dizləri yerə çöməlmişdi. Deyəsən, bu gün incancın dəqiq mövcudluğu bərqərar olacaqdı. Bircə günün içərisində görüb-tanımadığı şəxs, ələxsus qadın onu tərk eləmişdi. Yenidən, hər zaman olduğu kimi köhnələr onunla birgə həyat sürməyə davam eləyirdi. İt, pişik, otaqdakı əşyalar və bir də quru bədən təkrarən təkliyə məhkum qalmışdı. Daha iki əlin insanı ovutmağı, ona təskinlik verməsi bəs etmirdi. Çarşablı artıq heç nədən qane olmurdu. Gözlərini yumub yenidən açırdı, açıq gözlərini bir daha yumurdu. Eyni hərəkətləri təkrar-təkrar təkrarlayırdı. Amma Çarşablı onu gözləriylə geriyə qaytarmağı bacarmırdı. Ümid təkcə ümidə qalmışdı. O ümid də ki...
***
Ağlamaq, həm də ki hönkürtü ilə ağlamaq üçün insan əzəldən möcüzəvi cəsarətə sahib olmalıdır. Doğuşdan deyil, sonradan da deyil. Həyatı yaşadıqca, qaçarkən yıxıldıqca, ölərkən dirildikcə ağlamağın cəsarətinə yiyələnmək lazımdır. Çarşablı indi döşəmənin üzərində dizlərini elə bükmüşdü ki, onun kənardan görünüşü Allahın hüzurunda bəndələrin muti səcdəsini xatırladırdı. Səcdəsayağı obraz həmişə xurşid dindarların gülməşəkərliyinə bilavasitə işarə olub.
***
Çarşablı alnını döşəməyə dayamışdı. Gövdəsi bütövlükdə durduğu yerin hakiminə çevrilmişdi. Kölgəsi belə Çarşablının özünə sığınmışdı. Əlləriylə gicgahını ovuclarının içinə almışdı, Çarşablı. Ağlamaq deyildi, bu. Bir anın içərisində ürəyin dərinliklərində böyümüş sevgi hisləri də deyildi, bu. Bu sadəcə özünə inamın mücənnəməsi, özünə sadiqliyin atributu idi. Hələ ki ehtiras hissi onun damarlarına yol tapmamışdı. Stəkan dolu soyuq su da suluxlanmış dodaqların susuzluğunu kəsə bilmirdi. Ölüm çarə deyildi, illərlə yatağın bir küncündə əzrayıla ölmək üçün yalvarmaq isə çıxış yolu hesab olunmurdu. Əzrayıl onun canını indi ala bilməzdi. Əzra geriyə dönməliydi. Çarşablını Əzrayılın qəddar pəncələrindən xilas eləməliydi. O gəlsəydi, onda Əzrayıl da çıxıb gedərdi, insan cildində və gözəgörünməz ruh şəklində yalnızca xəyali dünyasına geri qayıdardı. Saatın əqrəbləri də heç nə olmamış kimi eynən yoluna davam eləyərdi.
***
Susqunluğun bətnindəki qəddar vicdansızlıq hökm etməyə başlamışdı. Ta ki Çarşablının sol çiyninə naməlum əl toxunana qədər. Əvvəlcə astaca Çarşablının çiyninə toxunmuş əl daha sonra onun çiynini taqətsiz halda sıxmağa cəhd elədi. Səcdədən başını yuxarıya qaldıran Çarşablı öncə arxasındakı naməlum şəxsin kölgəsini önündə açıq-aydın gördü. Həmin vaxt çaşqınlıqdan duruxmaq sadəcə axmaqların peşəsi ola bilərdi. O bilirdi ki, odur. Bayaqkı qızcığaz. On saniyənin içərisində Çarşablı fikrində hər şeyi nizamladı. Və geriyə dönmək yalnız bircə saniyə vaxt tələb edirdi: - Geriyə dönmək və qəfildən ayağa qalxaraq, onun boynundan möhkəmcə qucaqlamaq daha cəsarət tələb etmirdi. Belə olmalıydı. Çarşablı da belə etdi. İki yad bədənin eyni vaxtda biri-birinə sarılması ilə birgə iki yad kəsin nəfəsi birotaqlı mənzilin tənhalığını artıq qətlə yetirmişdi. Hər iki ağızdan çıxmış nəfəslər otağın boşluğuna sovrulmuşdu. Bəlkə də bugünədək o nəfəslər ayrılıqda özlərinin seçdiyi nəfəslə qovuşmaq arzusu ilə yaşayırdı. Və nəhayət ki, onlar da qovuşacaqlar, bir daha ayrılmamaq ümidi ilə.
***
Təbiətin canlı suvenirləri balerinasayağı dövrə vururdu. Küləyin xəfif mehi qucağında iri gövdəli ağacların zoğlu yarpaqlarına tozcuqlar hədiyyə gətirirdi.
Minlərlə qatili məlum olmayan yarpaq var ki, budağından qopub torpağın caynağına keçirdi.
Sübh çağı Çarşablının mənzilinə qonaq gəlmişdi. Sürünərək qapıya sarı özünü yetirə bilmişdi.
***
... özünü yetirə bilmişdi, yarpağın yarısı yox idi.
- Yox burası alınmadı. “Yarpağın yarısı yox idi” cümləsi silinməlidir. Bura uyğun gəlmir. Nikolay “Çarşablı”da həmin cümləni birdəfəlik təcrid eləyir: “Yarpağın yarısı yox idi”. O, bu cümləni sildikdən sonra gözündəki eynəni çıxarıb siqaret tüstüləri ilə özünü zəhərləməyə yollanır. Yerinfdəcə heykəl kimi donub qalmışdı, Nikolay. Hirsindənəlləriylə saçlarını dibindən qoparmağa çalışırdı. Gah sol əliylə, gah da sağ əliylə saçından bir topa tutub qüləzləyirdi2. Yer kürəsinin həzin melodiyaları onu deyəsən birdəfəlik tərk eləmişdi.
- Niyə öldürdün onu?
Nikolay düşüncələrində Çarşablıya sual verməyə başlamışdı.
- Kimi?
Çarşablı Nikolayın önündə əyləmiş vəziyyətdə idi. Çarşablının gözlərindəki təəccüb dolu baxışlar kinli hikkələr ucbatından vulkanın gur alovunu xatırladırdı.
- “Axund İlğım İşartını”. Nikolay məyusedici tərzdə dilləndi.
- Özün məndən yaxşı bilirsən, niyə öldürdüm onu?!
Çarablı bu sözü dedikdən sonra Nikolayın qarşısından durub getmək istəyirdi.
- Mən sənə onu öldür demədim... Nikolay güclə eşidiləcək səslə yenidən dilləndi:
- Sən elədin, mən də sən elədiyin kimi yazmağa başladım, Çarşablı.
Nikolay qəfil hirslənərək yumruğunu yazı masasının üzərinə möhkəmcə vurdu. Gözləri qan çanağına dönmüşdü.
O, utanc hissindən əlləriylə gözlərini qapamışdı. Çarşablını günahlandırırdı.
- Mən sənə heç vaxt deməmişəm ki, get, axund İlğım İşartını öldür, əclaf! Nikolay özlüyündə deyinirdi.
Mən elə söz deməmişəm sənə. Məəən eləəə sööözzz deməmişəm sənəəəəə.
Daxilindəki hirsi Nikolayı boğurdu. Boğazı hikkəsinin caynağına keçmişdi. Hirsindən əlləri əsirdi. Ayağa güclə qalxdı. Çarşablının yaxasını ələ keçirməyə çalışırdı. Amma təəssüf ki, ilk cəhdi alınmadı. Təsəvvüründəki Çarşablı gerçəkdəki divara çevrilmişdi. Çarşablı ilk hücumdan xilas olmuşdu. Nikolay isə əlləriylə divarı boğazlamaqla məşğul idi. Çarşablının qeybdən gələn səsi yazar Nikolayın gicgahındakı damarları şişirdirdi. Davamlı səs tonları onun beyninin dərinliklərinə hakim kəsilirdi:
- Boşuna hirslənmə. Məni sən yaratmısan. Sən necə yazmısansa elə də eləmişəm, yazdığın kimi yaşamışam, hələlik sağam ölüm günümü yazmamısan.
- Mən səni belə yaratmamışam.
Naməlum səslər ucbatından döşəmənin üzərində çabalayan Nikolay əlləriylə divarın küncünü cırmaqlayırdı. Onun əlləri qana boyanmışdı. Divardakı qan izi isə müqəddəs daş kitabələrin irsi deyildi.
- Sən Allah deyilsən, mən sadəcə sənin cümlələrində varam. Səkkiz hərfli addan ibarətəm. Sənin yaratdığın Çarşablıyam. Sənin yaratdığın...
Yenidən Çarşablının qeybdən gələn səsi yazar Nikolayın əhvalını dəng eləmişdi.
- Sən yazmasan mən heç nə edə bilmərəm. Necə ki, Allah izn verməsə sən də bir addım belə ata bilməzsən. Eynən sən də mənim kimisən.
Çarşablının səsi ara vermirdi. Onun davamlı səs tonu “Çarşablı”nın müəllifinin beynindəki hüceyrələrə zülfiqar qılıncı təki dayanmadan zərbələr endirirdi.
- Mən Allah deyiiiləəəm!
Yazar Nikolay hönkürtü ilə ağlayırdı.
- Mən sənin mutinəm.
Çarşablı bir daha yazar Nikolayın beyindəki daxili orqanlara hücum etmişdi:
- Sən də mutisən, Nikooolaaay, sən də...!
“Çarşablı” nın müəllifi artıq Çarşablıya cavab verəcək bircə kəlmə də olsa söz tapa bilmirdi. Öz yazılarının əsiri olan müəllifin qəfildən gözləri hikkədən bərəldi. Var gücü ilə ayağa qalxaraq, gövdəsini bədəninə uyğun tarazladı. Tənginəfəs halda sağ əlini naməlum istiqamətə tuşladı:
- Daha sənə icazə verməyəcəm kimisə öldürəsən. Bundan sonra əsla özbaşına heç kimi öldürə bilməyəsən. Əclaf!
Əlavə işlətmək üçün cümləsi qalmamışdı, yazar Nikolayın. Üç aydır ki, içkidən uzaqlaşmış “Çarşablı”nın müəllifi böyrəklərindəki kristal daşlarla mübarizə aparırdı. Xanım N. üçün yazdığı şeirlər belə indi onun heç də imdadına çatmırdı. Həqiqətən yazarların heç biri heç vaxt tənhalıqdan siğortalanmayıb, hələ ki bu tənhalıq qadınsızlıq ucbatından baş veribsə, deməli həyatda xoşbəxtlik naminə siğortalamaqdan söhbət gedə bilməz. Həyatı siğortası olmayan şəxslərdir, yazarlar.
***
Yazar Nikolay asta-asta addımlarla yazı makinasının önündə əyləşib “Çarşablı” nın ardını yazmağa başladı:
- Tükənmişəm, ölməyə halım qalmayıb. Özümü iyirmi illik ərindən dava-dalaşla boşanıb ata evinə qayıtmış dul və ifritə qadınlar kimi hiss eləyirəm. Bilmirəm ki, peşimançılıq hissidir, bu, yoxsa... buna ad verə bilmirəm.
Yazı makinasındakı ağ list vərəqin üzərinə muncuq kimi ard-arda düzülmüş cümlələr növbəti kağızın axırına çıxmışdı.
***
Axirətin başlanğıcına oxşar olan bu dünyanın sonluğunda Əzra ilə Çarşablının aqibəti bəlli olmadı. Onlar eləcə həmin evdə birdəfəlik birgə yaşamağı qərarlaşdırmışdılar, deyəsən. Çarşablı Əzranın taliyini puç etmiş axund İlğım İşratının məhvini uğurla başa vurmuşdu. O, öz qətli ilə Əzranın az da olsa nakam məyusluğunu ovuda bilmişdi. Əzranın həyatında yegənə təskinlik məbudu idi, Çarşablı. Maşa rayonunun Zambara kəndində isə matəm günləri daşa çatmışdı. Axund İlğım İşartının cəsədini tapmayan Zambara kəndinin sakinləri bir il sonra “Haramzadə” məscidinə İrandan Hacı Qartal adında bir nəfər möminin gələcəyi xəbərini eşitdilər. Deyilənə görə, Hacı Qartal da biraz nağılbaz adamdır. Qonşu kəndələrin sakinləri belə deyirdi. Sakinlər həmin möminin xütbələrində nağılvari söhbətlər etdiyini söyləyirdi. Amma Hacı Qartal dindar şiə qardaşlarına nağılsayağı moüzələr oxusa da, bu dəqiq mənbədir ki, onun əxlaqına söz ola bilməz.
***
Yazar Nikolay sonuncu vərəqi də qatlayıb digərlərnin üzərinə qoydu. O indi anlayır ki, bugünədək Allah onu nə səbəbə yaradıb. Əlbəttə ki, dünyaca məşhur və oxunan yazar olmaq məqsədilə. O yazar ki, hər zaman həyat yoldaşının bircə kəlməsindən ehtiyat etməlidir. O söz ki, yazarlar üçün yaşamağın son dayanacağı və uçurumu ola bilər. Vəssalam, bununla da həyat sona çata bilər.
- Sən yazıçı deyilsən, sadəcə xəyalpərəstsən.
Əlavə qeyd: “Haramzadə” sözünün mənası Zadəgan ocağı deməkdir.
Əlavə qeyd: Şəql 1 - ərəb dilindən tərcümədə - “toxumaq” mənasındadır.
Əlavə qeyd: qüləzləmək 2 – “dartmaq”, “dartışdırmaq” mənasındadır.
TELEQRAF.AZ